Pakiet Założycielski PUBG
Odbierz swój Pakiet Założycielski PUBG i ląduj na polu zażartych bitew! Dla uczczenia premiery gry w Epic Games Store udostępniamy wam za darmo Pakiet Założycielski PUBG. Dostępny aż do 5 stycznia!