BAŞLANGIÇ PAKETİ
Bu özel, tek seferlik, çeşitli eşyalar içeren paketi müthiş bir fiyata satın al! Satın almayla birlikte bonus G-Coin'ler hesabına eklenir ve eşya sandığı, Özelleştir sekmesinde açılabilir. Bu paket hesap başına sadece bir kez satın alınabilir.