SURVIVOR PASS: DRAGON'S RISE PREMIUM PAKETİ
Ejderha gibi uçmak varken koşmayı kim ne yapsın? Hayatta Kalma Sandıklarının yanı sıra 10 seviye artışı kazandıran Survivor Pass: Dragon's Rise Premium Paketi'yle göklerin hâkimi ol.