P.U.G.S. Agents
In the game you will be able to relive the chilling adventure in the hearts of pugs, meet the heroes of different races.
P.U.G.S. Agents is a classic 2D Top-Down adventure in the 80's style with completely new heroes. Two agents of the secret organization P.U.G.S. must solve the mystery of the mysterious explosion at the local factory S.N.A.C.K.S. The suspicion of Arch-Evil Jamnior arises and the agent KGB (Kiss & Good Bye) is seen near Fazita Fazinova.
In the game you will be able to relive the chilling adventure in the hearts of pugs, meet the heroes of different races, and what's important to find the dog's snacks.
Control agents, solve puzzles, use pugilistic equipment, discover the true nature of the pugs agents!