P.U.G.S. Agents
W grze będziesz mógł przeżyć mrożącą krew w żyłach przygodę w sercach mopsów, poznać bohaterów różnych ras.
P.U.G.S. Agents to klasyczna gra przygodowa 2D Top-Down w stylu lat 80-tych z zupełnie nowymi bohaterami. Dwóch agentów tajnej organizacji P.U.G.S. musi rozwiązać zagadkę tajemniczej eksplozji w lokalnej fabryce S.N.A.C.K.S. Pojawia się podejrzenie Arcyzłego Jamniora, a agent KGB (Kiss & Good Bye) pojawia się w pobliżu Fazity Fazinovej.
W grze będziesz mógł przeżyć mrożącą krew w żyłach przygodę w sercach mopsów, spotkać bohaterów różnych ras i co ważne znaleźć psie przysmaki.