Puzzle Quest: Immortal Edition
The original Match-3 RPG is back! Puzzle Quest: Immortal Edition is the definitive Puzzle Quest, polished for a new era and featuring all the collected content from almost 20 years of history. Experience the original Puzzle Quest: Challenge of Warlords, Revenge of the Plague Lord, and The Legend Returns all together.
Puzzle Quest: Immortal Edition combines the classic Match-3 puzzle game with deep level role playing. Match 3 or more gems of the same color in a row to gain mana used to cast spells, battle opponents, collect items and rewards, and advance in the quests!
Are you up to the challenge? Test your match 3 skills as you battle against monsters and villains to save the kingdom of Etheria.