Puzzle Quest: Immortal Edition
Det originale match 3-RPG er tilbage! Puzzle Quest: Immortal Edition er den definitive udgave af Puzzle Quest, poleret til en ny æra og med alt indholdet fra spillets næsten 20 år lange historie. Oplev det originale Puzzle Quest: Challenge of the Warlords, Revenge of the Plague Lord og The Legend Returns i en samlet pakke.
Puzzle Quest: Immortal Edition kombinerer det klassiske match 3-spil med dybe rollespilselementer. Match 3 eller flere ædelsten af samme farve for at få mana, som du kan bruge til at kaste magi, bekæmpe modstandere, samle genstande og belønninger, og gøre fremskridt i missionerne!