Puzzle Pack 1
Wyrusz na jeszcze więcej przygód w Q.U.B.E. 2! Pakiet DLC „Zagubiona orbita” daje graczom dostęp do 10 zupełnie nowych i ekscytujących pomieszczeń z zagadkami oraz dodatkową arcyłamigłówkę do rozwiązania. Dodatek DLC zawiera 32 przedmiotów do odkrycia w ukrytych obszarach. Zmienia to sposób rozgrywki i stawia przed graczem nowe wyzwania.