Bulmaca Paketi 1
Q.U.B.E. deneyiminizi genişletin Lost Orbit ile, oyunculara bitirmeleri için ilave bir ana bulmacayla birlikte 10 yeni ve heyecan verici bulmaca odasına giriş yapmaları için erişim sağlayan 2 DLC Bulmaca Paketi. DLC, oyunun akışını değiştiren, gizli alanlarda keşfedilen 32 toplanabilir nesne içerir ve aynı zamanda oyuncuya yeni zorluklar sunar.