Season Pass
Zagubiona orbita daje graczom dostęp do 10 zupełnie nowych i ekscytujących pomieszczeń z układankami oraz dodatkową arcyłamigłówką do ukończenia. Dodatek DLC zawiera 32 przedmiotów do odkrycia w ukrytych obszarach. Zmienia to sposób rozgrywki i stawia przed graczem nowe wyzwania.
Wejdź na pokład stacji kosmicznej! Czeka pełna akcji i łamigłówek rozgrywka, a rozwiązywanie zagadek będzie wymagać ruszenia głową. Są o wiele trudniejsze niż w podstawowej wersji gry. Otwarta struktura gry pozwala graczom eksplorować pomieszczenia z łamigłówkami w dowolnej kolejności, a przedmioty do zebrania stanowią dodatkowe wyzwanie dla najzagorzalszych wielbicieli gier logicznych.
Powróć do rozpadającego się obszaru w pakiecie „Następstwa”! Czeka rozgrywka pełna akcji i łamigłówek – 12 nowych pomieszczeń z wymagającymi zagadkami i zupełnie nowymi mechanikami gry, przykładowo z laserami znanymi z pierwszej części Q.U.B.E. Na mapie jest aż 42 ukrytych przedmiotów do zebrania, a także dodatkowa arcyłamigłówka, która zmienia się i rozbudowuje w miarę postępów w grze.
Daj się porwać zapierającej dech w piersiach muzyce Q.U.B.E. 2 autorstwa Davida Housdena (Thomas Was Alone, Volume)