Q.U.B.E. 2
Q.U.B.E. 2, hit olmuş birinci şahıs bulmaca oyunu Q.U.B.E.'nin devamıdır Kazazede arkeolog Amelia Cross olarak, bu gizemli dünyanın bulmacalarını çözmeli ve eve dönüş yolunu bulmalısınız.
Siz Amelia Cross'sunuz; gizemli şekilde kadim bir dünya dışı manzaranın kumla kaplı kalıntılarında uyanan kazazede arkeolog. Başka bir kazazedenin mesafeli yardımı ile, eve geri dönüş yolunu bulmak için bu unutulmuş dünyanın bulmacalarını çözmelisiniz.