Quantum Fight - Aero 2299 : Galactic Show Demo
Discover the beginnings of a new kind of strategic confrontation in this free demo of Quantum Fight - Aero 2299. Take command of your combat ship while managing a real defense strategy in real time. In this competitive and nervous game mode, piloting is no longer enough: you must command.
Active Tower Defense: Plan your defense lines, erect your tactical structures and repel enemy assault waves.
Resource Management: Collect energy in the heart of the action to power your systems and deploy your defenses.
This demo incorporates our unique network architecture. Invite your friends or compete against other drivers. Thanks to the “Host Scaling” system, the size of the arena and the capacity of the session dynamically adapt to the performance of the host machine to guarantee games that are always fluid and responsive.