QUIET
The good news: the ship parts you need are inside that house. The bad news: the homeowner can hear every sound your flock makes.
Movement creates noise. Talking creates noise. Panic definitely creates noise. All real-world sounds carry risk. Stay QUIET…the homeowner is listening.
Survival requires teamwork, communication, and staying calm under pressure. Unfortunately, you are all alien ducks with terrible survival instincts. One mistake doesn't just cost you — it costs everyone.