Quriocity
Humanity has developed faster-than-light travel technology and is now ready to create a multi-planet civilization.
You are the leader of the Quriocity 1 mission, which is directed on an alien planet very similar to Earth to create the very first alien colony.
You can upgrade all your units to improve their efficiency, but only after upgrading the Principal Rover, which is the core of your colony.
Explore the surrounding area to unlock new regions and expand your colony even more. Each region is divided into sectors, and each sector will provide different resources. Or maybe it will be a clean sector, useful to build schools, entertainment units and other structures required for the wellness of your colonists.
Accept the challenge and you will be rewarded with an ever-growing colony with thousands of people.
The weather changes dynamically according to the map and to the season. But be careful, because dangerous disasters can take place on each map; if you don’t prepare to face them, they will deal massive damage to your colonies.
The easy-to-understand UI will promptly tell you if something is wrong, so you will immediately be able to take action.