The Artwork of R-Type Final 2 - Çizim Kitabı
The Artwork of R-Type Final 2 - Çizim Kitabı, R-Type Final 2'deki çizimleri içeren ayrıntılı ve bilgilendirici 23 sayfalık dijital kitapla birlikte gelir.