R-Type Final 2: B-99 APOCALYPSE R-Craft
Ta dodatkowa zawartość wprowadza samolot, którym można latać w grze – B-99 APOCALYPSE. Legendarny sidescroller powraca z pięknie wyrenderowaną grafiką 3D i ekscytującą rozgrywką w stylu STG.