R-Type Final 2: B-99 APOCALYPSE R-Craft
This additional content adds an aircraft that can be used in the game: B-99 APOCALYPSE. The legendary side-scroller is back and better than ever with beautifully rendered 3D graphics and exhilarating shoot-'em-up gameplay.