R-Type Final 2 - DLC Set 2
R-Type Final 2 - DLC Set 2 iki ilave aşamayla birlikte geliyor. Efsanevi yana ilerlemeli oyun geri döndü; göze hoş gelen 3D grafikler ve heyecan verici shoot-'em-up oyun tarzıyla her zamankinden daha iyi.