R-Type Final 2 – DLC Set 7
R-Type Final 2 – DLC Set 7 zawiera dwie dodatkowe lokalizacje. Legendarny sidescroller powraca z pięknie wyrenderowaną grafiką 3D i ekscytującą rozgrywką w stylu STG.