R-Type Final 2 – DLC Set 9
R-Type Final 2 – DLC Set 9 zawiera trzy dodatkowe lokalizacje. Legendarny sidescroller powraca lepszy niż kiedykolwiek, z pięknie wyrenderowaną grafiką 3D i ekscytującą rozgrywką w stylu STG.