R-Type Final 2 - Homage Stage Soundtrack
This album features fourteen tracks selected from a collection of background music created for homage stages from earlier series, such as the original R-Type and R-Type Delta, for the side-view shooter game "R-Type Final 2".
This album features twelve tracks selected from a collection of background music created for homage stages from earlier series, such as R-Type II and R-Type Final, for the side-view shooter game "R-Type Final 2".