R-Type Final 2 – Homage Stage Soundtrack
Album zawiera 14 utworów z sidescrollowej strzelanki „R-Type Final 2”, które wyselekcjonowano ze ścieżki dźwiękowej poziomów nawiązujących do starszych tytułów tej serii, takich jak pierwowzór R-Type, a także R-Type Delta.
Album zawiera 12 utworów z sidescrollowej strzelanki „R-Type Final 2”, które wyselekcjonowano ze ścieżki dźwiękowej poziomów nawiązujących do starszych tytułów tej serii, takich jak R-Type II i R-Type Final.