R-Type Final 2
Legendarny sidescroller powraca z pięknie wyrenderowaną grafiką 3D, ekscytującą rozgrywką w stylu STG i całym mnóstwem poziomów, statków i broni, które pozwolą Ci unicestwić wrogów w prawdziwej symfonii zniszczenia.
Po raz pierwszy od prawie dwóch dekad możesz doświadczyć R-Type Final 2— teraz na PC! Poczuj adrenalinę podczas wycinania hord Bydo z użyciem swojej floty myśliwców R-Type wyposażonych w arsenał zarówno zupełnie nowych, jak i klasycznych dział falowych, jednostek siłowych, urządzeń bitowych i niszczycielskiej broni delta. Zagrożenie ze strony Bydo nieustannie się rozwija, ponieważ nowi wrogowie powstają z trucheł pokonanych, a poziomy ulegają spaczeniu i zostają przekształcone. R-Type Final 2 łączy wybuchową akcję z oryginalnych odsłon serii ze zmodernizowanymi efektami graficznymi i funkcjami rozgrywki, czyniąc ten tytuł niezbędną pozycją dla wszystkich — zarówno starych, jak i nowych — fanów gier STG.
Gra R-Type powraca lepsza niż kiedykolwiek! Doświadcz wybuchowego powrotu legendarnej gry STG na komputery PC, gdzie wysokooktanowa akcja z oryginalnych odsłon serii łączy się z nowoczesną oprawą graficzną, pełną wyzwań rozgrywką i arsenałem nowych funkcji — takich jak ewoluujący przeciwnicy, poziomy, które przekształcają się na Twoich oczach oraz dynamiczny miernik poziomu trudności, który będzie zmieniać się w zależności od Twoich umiejętności.
System dynamicznego poziomu trudności modyfikuje rozgrywkę w zależności od umiejętności każdego gracza, aby umożliwić zabawę zarówno początkującym, jak i zaawansowanym pilotom. Gdy już skończysz anihilację hord obcych, koniecznie sprawdź ogólnoświatową tabelę rankingową, by przekonać się, jak Ci idzie w porównaniu do innych wojowników!