Rainbow Billy: The Curse of the Leviathan
Rainbow Billy tells a universal coming of age story about dealing with changes in the world and accepting ourselves and the others around us! Sometimes it only takes a conversation, empathy, and a new point of view to make a world of a difference.
Rainbow Billy: The Curse of the Leviathan is a wholesome, creature capture, 2.5D Adventure-Puzzle-Platformer with RPG elements. It is a family-friendly and openly accessible adventure in which you must save whimsical creatures by bringing back color to the world you once knew!
From dark caverns on secret islands to hidden coves off in the stormy seas, explore a rich world filled with treasure, fish (because every great game has a fishing minigame!), friendship and... danger!
Each world is filled with clever challenges and secrets that unlock new areas to explore!
Meet over 60 strange, lovable creatures and help them with their problems in non-violent encounters! Create your own unique team to save the day!