Rainbow Six 3 GOLD EDITION
Command an elite multinational squad of special operatives against hidden terrorist forces. In Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield, the third installment to the wildly popular Rainbow Six series, Team Rainbow faces the hidden global forces of a new and secretive foe. Command Rainbow in a race against time - in locations including England, Norway, the Caribbean islands, and Rio de Janeiro during Carnaval - to stop a madman and his doomsday plot.