Rainbow Six Vegas 2
The Rainbow Six Vegas 2 story runs in parallel to R6-Vegas. You are Bishop, one of Rainbow’s top commanders, working with Logan Keller. You must lead your team into the unknown to end the terrorist threat led by Alvarez Cabrero and close the book on Vegas terrorist threat once for all.
Full PEC Experience : A greatly improved PEC experience - your character evolves online and offline, in both single-player and multiplayer modes.
Advanced Strategical A.I. Terrorist Leaders are now a strategic target for Rainbow - leaders control respawns, so when you take out the leaders, enemies can no longer respawn. Terrorists Enemies have a wider variety of reactions and use ballistic shields. Team Rainbow Can use the Leap-frogging technique for safely approaching an area defended by an opposing force. Teammates cover each other successively when they move forward.
Teams must keep their leader alive while they escort him to the extraction point while preventing the enemy from extracting their own leader.
DirectX 9-compliant sound card (PC audio solution containing Dolby Digital Live required for Dolby Digital audio)
Windows-compatible mouse and keyboard, Xbox 360 Controller (with additional software download)