Rayman Legends
Join them as they run, jump, and slap their way through each world to get home, save the day, and discover the secrets of the legendary paintings!
FOUR-PLAYER CO-OP: You and three friends can seamlessly jump in and drop out of the action for non-stop fun!
ROCKIN’ RAYMAN: Jump to the beat of a drum, punch to the bass line, even zip-line during amazing guitar riffs. Timing and rhythm is the key to beat these maps set to original and licensed musical tracks.