Rayman Origins
From 25 January 2024: Online features will no longer be available for this product.When the Glade of Dream²s is overrun by “nefurrious” Darktoons, the Fairy Council hastily invokes Rayman to save the day; but the hero of light isn’t quite all there…To help him, Rayman teams up with his best friend, Globox, and two crafty wizards, the Teensies. Together, the world’s most hilarious team of heroes will need to restore peace to the Glade, or watch as their beloved home vanishes like a bad dream...