Razer Cortex
Improve your system performance and visuals, framerate, load times, and more. Includes a price comparison tool for PC games. All of this and more in one powerful platform.
Razer Cortex is freeware for all gamers that need a tool to boost gaming performance, to help allocate and prioritize PC resources to focus on the gameplay. Razer Cortex provides wide range of functionalities as Game Launcher, Game Booster, System Booster, Game Deals and more.
Launch your favorite games quickly and easily from one place, as you connect the world's best gaming platforms to your Razer Cortex game library, including Steam, Origin, GOG Galaxy, and Ubisoft Connect.
Give your PC a performance boost while you play your games for higher frames per second and shorter loading times. Razer Cortex: Game Booster temporarily shuts down unnecessary processes and frees up memory when you launch your game and restores them when you finish your gaming session.
Razer Cortex includes a free System Cleaner with gamers in mind capable of clearing all kinds of unwanted junk files including those left behind by game launchers such as Steam, GOG, Battle.net, and more for optimized PC gaming performance.
Compare prices for digital PC games across the web’s top stores to always be in the know of the latest gaming bargains and flash sales. Build your Wishlist to receive notifications for price drops and game launches as soon as they happen.