Ready or Not
Poprowadź zespół świetnie wyszkolonych funkcjonariuszy SWAT podczas nieprzewidywalnych misji o wysokim ryzyku i staw czoła bezwzględnym przestępcom, by uchronić miasto przed chaosem. Wykorzystaj autentyczną broń oraz sprzęt, by realizować zadania inspirowane bieżącymi wydarzeniami, i staw czoła bezwzględnym przestępcom z Los Sueños.
Ready or Not pozwala wczuć się w rolę członka ekipy SWAT. Wyposaż zespół w autentyczną broń i sprzęt, a następnie wyrusz na inspirowane prawdziwymi wydarzeniami misje o wysokiej stawce, by zabezpieczyć miejsca skrywające przestępców, a być może także cywilów. Każde zadanie wymaga precyzji i świadomości sytuacyjnej. Pociski wystrzeliwane przez znanych i ukrytych wrogów realistycznie wchodzą w interakcję z otoczeniem – przebijają ściany, meble oraz ciała. Osłaniaj tyły, ostrożnie zaglądaj za rogi, aresztuj przestępców i ewakuuj niewinnych.
Ready or Not to taktyczna strzelanka. Każda misja ma wysoką stawkę i decyduje o śmierci lub życiu. Sformuj oddział elitarnych funkcjonariuszy SWAT, wyposaż ich w odpowiednią broń i właściwy sprzęt, dostosuj zespół tak, by przełamywał obronę przestępców oraz szybko identyfikował i neutralizował zagrożenia w napiętych, groźnych sytuacjach. Przestrzegaj zasad użycia broni, komunikuj się i bezbłędnie wykonuj misje – porażka jest domeną nieprzygotowanych.
Ready or Not konfrontuje cię z surowym, bezlitosnym odbiciem autentycznej przestępczości i ukazuje grozę przemytu ludzi oraz narkotyków, nielegalnego obrotu bronią, a także wojujących ekstremistów i terrorystów w wątkach fabularnych obejmujących wiele misji. Zmagaj się z dylematami – twoim zadaniem będzie zachowanie dyscypliny w obliczu najgorszych kryminalistów z Los Sueños.
Połącz siły z innymi, by powstrzymać falę przestępczości. Gra Ready or Not jest wzbogacona o możliwość zabawy międzyplatformowej i umożliwia ją maksymalnie 5 osobom w trybie współpracy na wszystkich urządzeniach. Skutecznie się komunikuj, by zwiększyć precyzję taktyczną, dbaj o bezpieczeństwo zespołu i pomyślnie wykonaj misję.