Realm of Dread
Take a step into the Realm of Dread's world of horror and suspense. Explore mysterious locations, fight for survival within the realm of supernatural entities and uncover the secrets hidden in the shadows.
Realm of Dread is a singleplayer, psychological horror game with survival mechanics. One night, you woke up in a world filled with supernatural entities. Once you realize your family is missing, you will go into the dark and look for them. As you walk in the dark forest, you will find abandoned places to explore and you will find new equipments to fight. With each fight, you will be one step closer to your family and find out what really caused all of this.
In the land of Realm of Dread, where night and mist are reign, you're about to enter a place filled with fear, tension, and the struggle to survive. A tense atmosphere and the mystery of supernatural beings will be all around you wherever you step in this world of nightmares. Using your limited equipment smartly, you'll need to fight or run to stay alive.
Realm of Dread calls on brave players to an unforgettable horror journey. Moments of tension mix with the fear and mystery of walking in the dark. Explore different places, from abandoned factories to old train stations, from dark forests to underground structures hidden in the shadows, face off against supernatural entities. In this dark world, there's nowhere that's truly safe.