Realm of Dread
Realm of Dread tek oyunculu, hayatta kalma mekaniklerine sahip bir psikolojik korku oyunudur. Bir gece, doğaüstü varlıklarla dolu bir dünyaya uyanırsın. Ailenin kayıp olduğunu fark ettiğinde, onları aramak için karanlığa dalacaksın. Karanlık ormanda yürüdükçe, keşfetmek için terkedilmiş mekanlar, savaşmak için yeni ekipmanlar bulacaksın. Her bir savaşta, aileni bulmaya ve tüm bunlara neyin sebep olduğunu bulmaya bir adım daha yaklaşacaksın.
Gece ve sisin hüküm sürdüğü Realm of Dread, korkunun, gerilimin ve hayatta kalma mücadelesinin hakim olduğu bir dünyada sizi bekliyor. Gerilim dolu bir atmosfer ve doğaüstü varlıkların gizemi, bu kâbus dolu dünyada adım attığınız her yerde sizi saracak. Elinizdeki sınırlı ekipmanları akıllıca kullanıp savaşarak veya kaçarak hayatta kalma mücadelesi vereceksiniz.
Realm of Dread, cesur oyuncuları unutulmaz bir korku yolculuğuna davet ediyor. Gerilim dolu anlar, karanlıkta yürümenin verdiği korku ve gizemle harmanlanıyor. Gölgeler arasında terkedilmiş fabrikalardan eski tren istasyonlarına, karanlık ormanlardan yeraltı yapılarına kadar farklı mekanlara atılın, doğaüstü varlıklarla yüzleşin ve hayatta kalmak için kaçın veya savaşın. Bu karanlık dünyada, gerçekten güvende olduğunuz hiçbir yer yok.