Realpolitiks II
Poprowadź swój lud ku chwale i zapisz się na kartach historii w Realpolitiks II, strategii RTS na dużą skalę, w której wcielasz się w rolę przywódcy współczesnego narodu walczącego o światową dominację.
Poprowadź swój lud ku chwale i zapisz się na kartach historii w Realpolitiks II, strategii RTS na dużą skalę, w której wcielasz się w rolę przywódcy współczesnego narodu walczącego o światową dominację. Na drodze do zwycięstwa przyjdzie Ci stawić czoła problemom XXI wieku, zarządzając gospodarką swojego narodu, dowodząc armiami, uprawiając dyplomację, szpiegując i walcząc z globalnymi zagrożeniami takimi jak terroryzm, pandemie, głód i nie tylko.
Realpolitiks II zawiera nowy system gospodarczy, który daje Ci jeszcze większą kontrolę nad losami nacji. Wznoś nowe budynki, dyktuj politykę handlową i wykorzystuj specjalne zdolności swoich doradców, aby polepszać lub utrudniać życie swoim obywatelom. Ale uwaga: zbyt szybkie przejście z demokracji na totalitaryzm może doprowadzić do buntu.
Wybierz naród spośród 208 współczesnych krajów (w tym Sealand i Kiribati) i podbij przeciwników. Opracuj optymalną strategię, która będzie inna w zależności od tego, czy zaczynasz jako mocarstwo, czy też małe niezależne państwo.
Stwórz komunistyczną utopię lub gospodarkę opartą na zasadach wolnego rynku, bądź zostań tyranem, który kontroluje każdy aspekt życia obywateli. Wyznacz drogę do zwycięstwa, wybierając spośród 700 projektów i technologii.
Ponad 1000 nowych wydarzeń – od drobnych regionalnych problemów po zagrażające całej planecie meteoryty. Świat nieustannie się zmienia – żadna rozgrywka nie będzie taka sama. W każdej z 3 dostępnych kampanii stawisz czoła innym nieprzewidywalnym wydarzeniom.