REANIMAL - Digital Deluxe Edition
The End is only the beginning in this mystery horror adventure! Get the Digital Deluxe Edition of REANIMAL to get the Season Pass for all three chapters of DLC, plus the exclusive Foxhead and Muttonhead masks DLC.
Get the Digital Deluxe Edition of REANIMAL to get the Season Pass for all three chapters of DLC that expand the world of REANIMAL. Uncover long dead secrets, and cast new light on old friends. The roots of violence go deep.