REANIMAL - Digital Deluxe Edition
Slutningen er kun begyndelsen i dette mystiske gysereventyr! Få den digitale Deluxe Edition af REANIMAL for at få sæsonpasset til alle tre udvidelseskapitler af DLC'en, plus de eksklusive Foxhead & Muttonhead-forudbestillingsmasker.