REANIMAL - Digital Deluxe Edition
W tym tajemniczym horrorze przygodowym koniec jest dopiero początkiem. Kup Digital Deluxe Edition gry REANIMAL i zdobądź Season Pass ze wszystkimi trzema rozdziałami DLC oraz wyjątkowy Foxhead and Muttonhead masks DLC.