Rebel Galaxy Outlaw
Out of cash, out of luck, out on the fringe. Juno Markev has a killer to tail, a debt to pay, and more trouble headed her way. Rebel Galaxy Outlaw takes place in a greasy, blue-collar world of outlaws, truckers, cops and thieves.
Strap into a variety of spacecraft, settle a score in a filthy space-bar over a game of 8-ball, rock out to over 24 hours of music, and engage in white-knuckle dogfights.