Recompile
This atmospheric, Metroidvania hacking adventure lets you take control of a semi-sapient program struggling against deletion. Recompile features intense combat, tight 3D platforming, super-powered abilities and an environmental logic -based hacking mechanic.
Combining Metroidvania progression with non-linear exploration and gameplay. Recompile challenges players to explore, fight, hack and survive. Discover the many secrets beneath the ancient digital landscape and prepare for system-wide reconfiguration.