Red Ronin
Red Ronin is a Tactical Turn-based but fast paced dash 'n slash game where a bloodthirsty ronin and her companion bot searches for revenge.
After being betrayed by her former team, Red embarks with her companion bot ISAAC in a non stop revenge journey to eliminate everyone who left her behind.
A turn-based puzzle game turned into a stylish hack 'n' slash game (or vice versa).