Redfall
The island town of Redfall, Massachusetts, is under siege by a legion of vampires who have blocked out the sun and cut the citizens off from the outside world. Explore the open world and immerse yourself in a deep story campaign as you unravel the mystery behind the vampires’ appearance. Ally with a handful of survivors against the creatures threatening to bleed the town dry.
Redfall blends single- and multiplayer options seamlessly, allowing the player to venture into the darkness alone or to squad-up for up to four player co-op. Teammates can try different hero loadouts and combine their strengths to find creative solutions to the vampire apocalypse. You will collect an arsenal of specialized weaponry and customize your character with unique upgrades and abilities to suit your playstyle for guns blazing, stealth combat, and everything in-between.
Created by science experiments gone wrong and gifted with psychic abilities, Redfall’s vampires will challenge you and your squad to get creative. You will choose from a team of diverse heroes – each with their own character-specific abilities – to overcome the vampire legion and their brood of maniacal followers.
Redfall is a true Arkane experience set in a rich world that blends the familiar with the extraordinary. Redfall’s open world is handcrafted by the master level designers behind Prey’s Talos I space station and Dishonored’s Dunwall. From the town’s once-bustling downtown and the haunted forest to the decimated seaside boardwalk and beyond, you will fight through cultist outposts and supernatural psychic spaces as you piece together Redfall’s many mysteries.