Redfall
Massachusetts'e bağlı bir ada kasabası olan Redfall, güneşi engelleyip kasabada yaşayanların dış dünyayla bağlantısını kesen bir vampir lejyonu tarafından kuşatılmış durumda. Açık dünyayı keşfet ve vampirlerin ortaya çıkışındaki gizemi çözerken derin bir hikâyeye dal. Kasabayı son damlasına kadar kurutmakla tehdit eden yaratıklara karşı hayatta kalmış bir avuç kişiyle birlik ol.
Redfall, tek ve çok oyunculu seçeneklerini harmanlayarak oyuncunun karanlığın ortasına tek başına veya 4 kişiye kadar ekip kurarak dalmasını sağlıyor. Takım arkadaşları, farklı kahraman ekipmanlarını deneyebilir ve vampirlerin getirdiği kıyamete daha yaratıcı çözümler bulmak için güçlerini birleştirebilir. Özel silahlardan oluşan bir cephanelik toplayıp karakterini çatışmalardan gizli dövüşmeye kadar istediğin oyun tarzına uygun eşsiz yükseltmeler ve yeteneklerle özelleştirebileceksin.
Ters giden bilimsel deneyler sonucu ortaya çıkan ve ruhani yeteneklere sahip Redfall vampirleri, yaratıcı olmanız için ekibinle sana meydan okuyacak. Vampir lejyonunun ve deli mürit sürüsünün üstesinden gelmek için her biri kendi karakterine özgü yeteneklere sahip çeşitli kahramanların bulunduğu bir ekip içerisinden seçimini yapabileceksin.
Redfall, alışılmışla olağanüstüyü harmanlayan ve zengin bir dünyada geçen gerçek bir Arkane deneyimi sunar. Redfall'un açık dünyası, Prey'deki Talos I uzay istasyonu ve Dishonored'daki Dunwall'u tasarlayan uzman bölüm tasarımcıları tarafından özenle hazırlandı. Kasabanın bir zamanlar tıklım tıklım olan şehir merkezi ve lanetli ormandan, büyük bir kısmı yok olmuş sahildeki tahta kaldırımlara ve daha da ötesine kadar Redfall'un gizemlerini çözerken tarikat karakollarında ve doğaüstü ruhani alanlarda savaşacaksın.