RedNeck Bowl Games
With Arena play you have a bowling score and a game score. Earn bonus shots to use at other targets. Hillbilly level is expert and Redneck is an easier level given the number of increased chances. There are different targets to hit and you must be careful of the domestic animals as it will count against you if they are hit. Deer season or rabbit season is earned by hitting tires or silhouettes in the center. Squirrel bag limit increases with the number of strikes or spares. Goose on the loose if you get 3 strikes in a row. Choose between different ammunition and arrows plus different handguns, rifles, a shotgun, a bow, and crossbows. Levels 9 and 10 are non-lethal and uses a basketball or baseball shooter.
Artillery Bowling has 21 formations of enemies marching or crew on pirate ships to hit with different weapons. Switch between your drone, catapult, 50 caliber machine guns, cannons, and ballistae. Use ‘reload’ to switch from flaming arrows to explosive arrows on the ballista. Use ‘reload’ to switch from cannon balls to canister shot with the cannon. Drones can resupply grenades at supply pad. Bowling score is done when all 21 Fantasy formations or pirate crew register a score by the number of hits or destroyed dummies. Bonus for each original redneck dummies saved. A new redneck dummy will spawn causing penalties if original 4 to 5 sea or land dummies are hit. Your drone, catapult, 50 caliber machine guns, cannons, and ballistae can be damaged with a time limit penalty depending on level difficulty. Less than -10000 score ends game. Your percent hit improves your score. You have unlimited ammo.