Refugees: Shelter
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Players will play as an ordinary citizen living under the shadow of war.
A premeditated war broke out overnight, accompanied by deafening explosions and raging fires. The once prosperous city fell into panic and chaos in an instant, and the former tranquility was torn apart, replaced by terrified cries and broken building debris.
Before this war, no one thought that this political struggle would eventually lead to armed conflict. People's confidence in peace caught them off guard, and many people had no time to escape, so they could only hide in the air-raid shelters in a hurry, praying that they could survive this disaster. These air-raid shelters were built 80 years ago, witnessing the changes of history, and now they have become people's refuge again.
In the air-raid shelters, people spent several days safely. However, the fighting outside continued, and the supplies in the air-raid shelters gradually ran out. Food, water and medicine became increasingly scarce, and people had to risk their lives and quietly leave the air-raid shelters at night to find the supplies they needed to survive.
People who tried to escape the city found that they could not get in touch with the outside world due to the large-scale use of radio jamming by both sides of the war. Unknown fear looms in every corner, and people don't know where to find a safe refuge. At the same time, more and more refugees from other regions are pouring into the city, putting greater pressure on the already tight resources and security situation. People are struggling in despair, hoping that the haze of war will dissipate as soon as possible and see the dawn of peace again.
In this chaotic period, players will play an ordinary person, survive the war, experience the initial shock and fear, and then try to find hope for survival in the ruins. You will interact with other survivors and face the threat of resource shortages, the spread of diseases and war together. Through the eyes of ordinary people, you will deeply feel the suffering and struggle brought by war, and you will also cherish the shining points of human nature in the darkest moments.
Copyright and Trademarks All content included in or made available through this software, such as text, graphics, logos, button icons, images, audio clips, digital downloads, data compilations, and software, is the property of the developer and protected by international copyright laws. The compilation of all content included in or made available through this software is the exclusive property of the developer and protected by international copyright laws.