Rekindled Trails
Gather and Sell faraway goods to rebuild ruined towns and bring back light to a dark world in this cozy adventure game. With the help of your fire companion, fish, pull and mine natural resources in Aurteris to unite the people of this strange yet fantastic world!
On your journey, you’ll explore a world as beautiful as it is mysterious. Light your path with the help of the Flame and uncover diverse biomes and villages along the way. Venture into shadowy mines, enchanted forests, desolate deserts and uncover new mysteries at every step.
During your journey, you’ll gather resources to aid your quest. Equip your fishing rod, pickaxe, and gloves to collect fish, minerals, and roots. All essential to progress and unlock new biomes and locations!
Using a tile-based inventory system, you’ll need to carefully puzzle your goods together to sell them efficiently. Help townsfolks by delivering the items they need to earn funds and unlock new upgrades in each village.
Meet the inhabitants of Aurteris! Each one has a unique story and a village they call home. But as their faith in the Flame faded, their towns began to crumble. Reignite their hope, gather resources, and help them rebuild their homes to earn their trust and favor.
You might long to savor your journey through Aurteris, but the Flame holds your soul, and it does not forgive.
Restore faith to the forgotten, gather gold, relics, and resolve, and reignite the light that once illuminated this world.
This game was built by Kiwick Studios in Falun, and is made and owned by Kiwick Studios AB.