Relic Space
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Explore a ruined solar system, upgrade your ship, and lead your faction to greatness in this tactical, space RPG with 4X elements.