RemiLore: Lost Girl in the Lands of Lore
RemiLore: Lost Girl in the Lands of Lore is a “rogue-lite” anime-style adventure set in a colorful fantasy world where players hack-and-slash their way through an army of mechanical monsters using a huge variety of unique weapons and devastating magic attacks!