Remothered: Red Nun's Legacy
Thirteen months after six young girls vanished in Sicily, a new clue reopens the nightmare.
When a mysterious recording rekindles the hope that her daughter might still be alive, Susan, against all reason, decides to go to the place where everything seems to have begun: a decaying noble residence isolated on the slopes of Mount Etna and once owned by the Ashmann family.
What starts as a desperate search soon becomes a journey into terror, where family secrets, memory, and obsession intertwine. Susan finds herself drawn into a labyrinth of relentless stalkers, hidden symbols, and supernatural phenomena. As reality fractures and dark powers rise, every step brings her closer to the truth… and to a terror older than herself.
Created to captivate both newcomers and longtime fans of the Remothered saga, Red Nun’s Legacy blends classic survival horror, stealth, and psychological horror, introducing new mechanics centered on perception, hypnosis, and environmental manipulation.
Learn the forgotten story of the convent, the cradle where the myth of the Red Nun began.