Replikant
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Unleash your creative potential with Replikant, the revolutionary 3D animation and motion capture software. Designed for both amateur and professional artists, Replikant offers a comprehensive suite of tools to bring your digital storytelling to life.
Enjoy a seamless experience with runtime features akin to a game, utilizing advanced capabilities of the Unreal Engine.
Some of the optional features of Replikant use paid third party services. To cover the cost of those services while providing easy to use access and seamless integration, we introduce Replikant Credits - a virtual currency used inside the application for certain operations.