REPLIKANT
Gry w fazie wczesnego dostępu są nadal w trakcie tworzenia i mogą ulec znaczącym zmianom w miarę postępu prac. W związku z tym, podczas grania możesz napotkać na nieprzewidziane problemy lub doświadczyć zupełnie nowych elementów rozgrywki.Zagraj teraz i doświadcz gry w trakcie jej tworzenia lub poczekaj, aż będzie oferowała bardziej dopracowane wrażenia.Wykorzystaj swój kreatywny potencjał dzięki REPLIKANT, rewolucyjnemu oprogramowaniu animacji 3D i motion capture. REPLIKANT, stworzony zarówno dla amatorów, jak i dla profesjonalnych artystów, oferuje kompleksowy zestaw narzędzi, którzy pomoże ci tchnąć życie w twoje cyfrowe opowieści.
Ciesz się płynnym doświadczeniem z funkcjami uruchamiania podobnymi do gry, wykorzystującymi zaawansowane możliwości Unreal Engine.
Niektóre opcjonalne funkcje REPLIKANT używają płatnych usług firm zewnętrznych. Aby pokryć koszta tych usług, jednocześnie zapewniając łatwy dostęp i płynną integrację, wprowadzamy punkty REPLIKANT Credits – wirtualną walutę używaną w aplikacji dla pewnych działań.