Co obejmuje wczesny dostęp?
W fazie wczesnego dostępu będziesz mieć dostęp do podstawowych funkcji REPLIKANT. Obejmują one narzędzia do tworzenia i renderowania krótkich filmów oraz prowadzenia streamów na żywo.
Stale pracujemy nad ulepszaniem i poszerzaniem naszej oferty na podstawie opinii użytkowników oraz naszego planu rozwoju.
REPLIKANT to projekt w toku. Choć podstawowe funkcje są zaimplementowane, możesz napotkać sporadyczne błędy lub niekompletne funkcje.
Niektóre narzędzia również są na wczesnym etapie naszego iteratywnego procesu rozwoju.
Doceniamy Waszą wyrozumiałość i cierpliwość, jednocześnie aktywnie pracując nad poprawą i udoskonaleniem doświadczeń użytkownika.
Planujemy wydawanie regularnych aktualizacji w celu naprawy błędów oraz dopracowania i poprawy użyteczności oprogramowania.
Tak, dokładamy starań, by nasze aktualizacje były kompatybilne z poprzednimi wersjami.
Planujemy obsługiwać darmową wersję oprogramowania nawet po zakończeniu fazy wczesnego dostępu, ale to, jakie funkcje i prawa wydawnicze będzie obejmować, może ulec zmianie.